15 Mart 2012 Perşembe

HAVUÇLU KEK

Gönderen:pozitif pembe

Güzel tarifleri için arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.Arkadaşımın güzel tariflerini görmek için TIKLAYIN 

Birsel hanımda gördüğüm yapılacaklar listesine aldığım bir kek tarifi...İyiki yapmışım harika oldu içindeki kuru inci nasıl da lezzet kattı..Ama ben onun kadar fazla koymadım ve az birazda değişiklik yaptım huyum kurusun mutlaka kendimden birşey katarım.İşte Birsel hanımın keki ve Ayçanın sunumu ile ortaya çıkan ....Havuçlu Kek kendisinin tarifide burda var bakın derim...http://annekizmutfaktayiz.blogspot.com/2012/02/havuclu-kek.html
Havuçlu kek tarifimi porselen demlik çay saati etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ ve Çay kahve bahane etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili http://catlakkafe.blogspot.com/ arkadaşıma gönderiyorum.Umarım bol tarifli etkinlik olur...


Havuçlu Kek
4 yumurta
1 su bardağı havuç rendesi
1su bardağı şeker (ben çok şekerli sevmiyorum iyiki de az koymuşum incir yeterde artar zaten)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt(kendimden kattığım bir malzeme)
3 su bardağı un ( normalde 2 bardak un bir bardak fazla koydum ben)
1 su bardağı kıyılmış ceviz
4 ader kuru incir
yarım kahve finceni kuru üzüm
1 tatlı kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
önce şeker yumurta çırpılıyor daha sonra tüm malzemeler karıştırılıp yağlanmış bir kalıba dökülüyor.160 derecede 25 dakikada pişiyor...Ben üstüne o gün yaptığım bir pastanın kremasından gezdirdim...Farklılık olsun diye:))))
Benden şimdilik bu kadar hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder