16 Mart 2012 Cuma

ZENCEFİLLİ-KARANFİLLİ BİSKÜVİ

Gönderen:HARİKA MUTFAK

Güzel tarifleri için arkadaşıma çok teşekkür ediyorum.Arkadaşımın güzel tariflerini görmek için TIKLAYIN

ZENCEFİLLİ -KARANFİLLİ BİSKÜVİ




Dün ablam aradı ve bu tarifi verdi . Komşusu tadına baksın diye getirmiş. Hemen ablam tarifi almış ve bana ulaştı .Baktım evdeki malzemeler. Girdim mutfağa yaptım , fırından çıktı fotoğrafı çektim veee vakit geçirmeden sizlerle paylaşayım istedim . Hem kolay , hem de boş çay içmeyi sevmeyenler için ideal bence...Tarifimi çay kahve bahane etkinliğine yapan arkadaş çatlakkafe ye gönderiyorum .


2 yumurta
2 kahve fincanı şeker
2 kahve fincanı sıvıyağ
1 kahve fincanı kuşüzümü
7-8 karanfil (havanda dövülecek )
1 çay kaşığı toz zencefil
1 çay kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
aldığı kadar un
1 tatlı kaşığı yoğurt (bu benim ilavem .hamuru biraz tutsun diye.çünkü komşunun yaptıklarında kırılma olmuş)

Malzemelerle hamuru yaptım ve merdaneyle yarım santim kalınlığında açtım . Kalıpla şekillendirdim . 170 derecede pişirdim . Üzerine pudra şekeri ve tarçın... Hafiften tarçının , zencefilin ,karanfilin tadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder