4 Mayıs 2013 Cumartesi

Bursalı Bloggerler Bahar Toplantısı



Bugün bloggerler olarak bahar toplantısında  buluştuk çok güzel bir gün geçirdim.İstanbul'dan gelen misafir blogger arkadaşlarımız da vardı.Toplantıyı düzenleyen Deryayla lezzetlere ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum . Sponsor olan firmalarada  güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum
Sponsor Firmalarımız ve birbirinden güzel hediyeleri
KERAMİKA SERAMİK
 
BERRAK GIDA
 
ORKİDE HAREKETİ
 
DR.OETKER

 
YUVA MAYA
 
 
 
COOK MUTFAĞI
 
 
 
CAFE FİLİZZA

 
 
 
COŞKUN ET
 
CANAT KURUYEMİŞ
 
SİNANGİL
 
SONSUZ DKRSYN
 
 
 
TAVSİYE KANALI
 
AFİLLİ KİTAP
EKER SÜT ÜRÜNLERİ
 
 
 
 
 
 
 


6 yorum:

  1. Çok keyifli ve hareketli bir gün geçirdik herşey çok güzeldii sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. keramika başta olmak üzere her şey harika
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tanıştığıma çok memnun oldum. İnşallah yeni etkinliklerde yine bir araa geliriz.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir gündü, herkese sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Süper birgün ve süper insanlar :) ne kadar karlı çıktım ben bu organizasyondan... Sizlerle tanışmak çok güzeldi en kısa zamanda görüşmek dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bende sizleri tanıdığıma çok memnun oldum.Görüşmek üzere, sevgiler

    YanıtlaSil