26 Ağustos 2014 Salı

Havuçlu kurabiye




Malzemeler
1 yumurta
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
100 gr.eritilmiş soğutulmuş margarin
aldığı kadar un

içi için
3 tane havuç
1 su bardağı şeker
1 su bardağı çekilmiş ceviz
tarçın

yapılışı
içinin hazırlanışı
Rendenin ince tarafıyla havucu rendeleyin şeker ve  az suyla iyice suyunu çekene kadar pişirin ceviz ve tarçın ekleyin soğutun.
Hamuru için
hamuru yoğuracağınız kabın içine yumurta,yoğurt,sıvı yağ, pudra şekeri ve margarini karıştırın un, kabartma tozu ve vanilyayı ilave edip yoğurun  ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elinizle biraz açın ortasına iç malzemesini koyun kapatın elinizde yuvarlayın yağlı kağıt serili tepsiye dizin 150 derecede pişirin kurabiyeler piştikten sonra dilerseniz üzerine portakal reçeli sürüp Hindistan cevizi koyabilirsiniz

2 yorum:

  1. Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
    Benim sitem www.anuntul-galben.ro ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

    YanıtlaSil
  2. unuttum anunturi gratuite seviyorum turciaaa

    YanıtlaSil